FQA - intrebari frecvente despre produsele pentru semnarea electronica

 

Intrebarile si raspunsurile de mai jos au fost alese pentru prezentarea si definirea termenilor intalniti in procesul de semnare al documentelor electronice. Speram ca aceste intrebari si raspunsuri sa va ajute in afacerea dumneavoastra:

1. De ce sa alegeti PDF Sign&Seal ca program software pentru semnarea electronica?

Programul software PDF Sign&Seal reprezinta o solutie care va permite sa aplicati semnatura electronica pe documentele electronice si sa inglobati certificatul digital. PDF Sign&Seal va permite sa personalizati aspectul semnaturii si sa validati semnaturile electronice. Semnarea documentelor se poate realiza numai in prezenta certificatului digital pe care il puteti achizitiona de la unul din furnizorii acreditati din Romania.

2. Cum se semneaza electronic un document PDF cu software-ul PDF Sign&Seal?

Un document PDF poate fi semnat cu PDF Sign&Seal simplu si rapid. Aveti posibilitatea sa deschideti documentul PDF direct in aplicatie si sa alegeti aspectul semnaturii dorite. PDF Sign&Seal poate fi inglobat si in meniul Windows Explorer. 

3. Cum se creeaza casute (campuri) goale pentru semnarea digitala intr-un document PDF?

In sectiunea securitate din meniul PDF Sign&Seal aveti posibilitatea de a adauga campuri goale de semnatura acolo unde doriti sa apara aspectul semnaturii in pagina si le puteti asocia cu un anumit aspect de semnatura.

Adaugarea de campuri pentru semnatura

4. Se poate semna un formular PDF care a mai fost semnat anterior?


 Un formular poate fi semnat de mai multe ori utilizand programul PDF Sign&Seal. Prima semnatura care va fi aplicata este una certificata. Restul semnaturilor aplicate ulterior nu sunt certificate. Toate semnaturile sunt valide conform standardelor internationale de semnare electronica.

5. Cand este valida o semnatura digitala?

 O semnatura digitala este valida atunci cand certificatul existent a fost verificat si este valid (adica nu a expirat la data semnarii si atesta identitatea proprietarului documentului). Programul PDF Sign&Seal va permite sa verificati si sa validati semnaturile de pe documentele electronice de business.

6. Cum se utilizeaza un dispozitiv USB Token pentru semnatura electronica?

Un dispozitiv USB Token va este util daca doriti sa pastrati certificatul digital intr-un mediu sigur. Odata introdus in token, certificatul nu poate fi exportat. In momentul semnarii aveti posibilitatea de a alege certificatul dorit din lista de certificate pe care le-ati introdus in token. Accesul la certificat se face numai dupa introducerea de la tastatura a unui cod PIN sau a unei parole. Din motive de securitate nu divulgati nimanui PIN-ul sau parola! Pastrati certificatele digitale in tokenul USB ePass si semnati electronic cu ajutorul programului PDF Sign&Seal. Detalii despre USB Token gasiti la www.usbtoken.ro

7. Cum se pot semna facturile electronice (digitale) emise in firma dumneavoastra?

Facturile emise in firma pot fi transformate in documente PDF si semnate intr-un singur pas prin intermediul aplicatiei PDF Sign&Seal. Eliminati costurile datorate consumului de hartie, economisiti timp si bani. Deveniti prietenosi cu mediul inconjurator!

8. Cum pot fi verificate semnaturile electronice? Este nevoie de un software special?

Semnaturile electronice pot fi verificate cu aplicatia PDF Sign&Seal sau orice alt program care deschide documentele PDF semnate electronic.

9. Documentele electronice semnate pot fi arhivate?

 Ascertia LTD, producatorul software-ului PDF Sign&Seal ofera ADSS Archive Server care automatizeaza complet procesul de arhivare al documentelor. Mai multe detalii despre ADSS Archive Server gasiti aici.

10. Care sunt avantajele si beneficiile software-ului PDF Sign&Seal in comparatie cu aplicatiile software gratuite pentru semnatura electronica?

 PDF Sign&Seal detine o serie de avantaje si beneficii care va sunt utile in semnarea si organizarea documentelor. Mai multe detalii gasiti aici.

11. Cum se poate semna digital un email?

 ADSS Secure Email Server reprezinta un server care va ofera posibilitatea de a semna emailuri si/sau atasamente simplu si eficient. Mai multe detalii despre ADSS Secure Email Server gasiti aici.

12. Cum dezactivez o licenta PDF Sign&Seal? 

In cazul in care doriti sa mutati licenta pe un alt calculator sau doriti sa formatati calculatorulmai intai este nevoie sa dezactivati licenta PDF Sign&Seal.

Pentru dezactivarea licentei mergeti la sectiunea Ajutor (Help) din meniul principal al programului si alegeti optiunea Dezactiveaza licenta (Deactivate License) la fel ca in imaginea de mai jos:

 Dezactivare licenta PDF Sign&Seal

Inainte de dezactivare, asigurati-va ca ati pastrat codul de activare al licentei intr-un loc sigur pentru a putea activa licenta ulterior. In cazul in care nu dezactivati licenta inainte de mutarea programului PDF Sign&Seal pe alt calculator sau inainte de formatarea calculatorului, licenta va fi inca activa si nu o veti mai putea utiliza.

Activarea licentei PDF Sign&Seal 
Pentru (re)activarea licentei mergeti la sectiunea Ajutor (Help) din meniu si alegeti optiunea Activeaza Licenta (Activate License).

13. De ce primesc mesajul de eroare "system.io.directorynotfound" la lansarea aplicatiei PDF Sign&Seal pentru prima data?

De ce primesc mesajul de eroare "system.io.directorynotfound" la lansarea aplicatiei PDF Sign&Seal pentru prima data?

Raspuns: Din motive diverse, pe unele calculatoare se creaza doua foldere Application data, unul cu numele Application Data si altul cu numele '%appdata%'. Intr-o astfel de situatie la lansare programul preia datele dintr-un folder gresit. Problema se corecteaza urmand pasii:

1. Dezinstalati aplicatia PDF Sign&Seal
2. Restartati sistemul
3. Instalati aplicatia
4. Lansati aplicatia

Daca apare mesajul de eroare

  4. Copiati folderul Ascertia pe care il gasiti in C:\Document and Settings\%APPDATA% in folderul C:\Doccuments and Settings\Application Data
  5. Rulati aplicatia   

Cititi aici mai multe intrebari despre semnarea electronica si securitatea documentelor>>

Lista cu intrebari poate continua... Daca intrebarea sau problema dumneavoastra nu se regaseste in lista cu intrebari primite de la utilizatori, o puteti trimite pe adresa de e-mail din pagina de contact.

Despre noi

Suntem prezenti pe piata in domeniul securitatii informatice din anul 1994.

Distribuim in Romania solutii de securitate dezvoltate in domeniu de catre lideri de piata.

Oferim servicii de asistenta in domeniu.

Contact

Ro Interactive Technologies S.R.L.
Str. Aurel Suciu nr. 63 ap. 1
400440 Cluj-Napoca
Tel: 0040-264-418929; 0040-744-799248
Fax: 0040-264-418929
Email:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Mighty Free Joomla Templates by MightyJoomla